/ MIXED /

JAG ÄR EN TJOCKIS INOMNBORDS

 
Åh idag ska vi äntligen äta fläskig mat!!
Som jag längtat heela veckan.
Och jag kommer inte hålla inne någonting bara trycka på allt som går!
Mitt på dan så ska vi grilla hamburgare. På min vårstädade fina altan! 
Såklart gör jag hemgjorda feta burgare, hemgjord hamburger dressing + VB ost, bacon och lite smokey bbq sause och lite sallad+tomat.
Har även köpt potatis om jag skulle vara sugen på att göra pommes frites till.
Men det har jag inte bestämt mig för än.
Men gudars vad hungrig jag är! 
Är lie små bakis är jag också. Sverre kom hem i ett fin fint skick inatt och jag var också vaken
så vi satt uppe nån timme till och umgicks ;)
Och när man känner lite bakishet, är mat det bästa som finns!
 
Och JUST ja, jag har även gömt en ostkroks påse i en kartong i köket.
Åh VEM KAN STOPPA MIG NÄR JAG BARA RULLAR FRAM? :D