/ KLIPP/MUSIKVIDEOS / MIXED /

FAMILIA

 
Idag efter jobbet fick jag privilegiet att åka med en hyperaktiv Ida till Holmsund.
Om jag skulle åka med henne så skulle jag stå citat: Redo och klar nere vid garaget klockan 16 så hon slapp vänta på mig.
Men vi kan inte stämpla ut ifrån jobbet före 16 så jag frågade om det var okej om jag
stämplade ut iallafall innan jag befann mig vid garaget och det var okej. 
Och där tog en helvetes färd vid, i stil med Gone in 60 seconds - Galen förare tar sig fram.
Men med livet i behåll så var jag tillslut framme hos min familj i Holmsund.
Som jag skrev igår så är jag inne i någon depp fas just nu och just min familj kändes så behövande.
Och hur ofta känner jag det? Aldrig.
Världs god tjock pannkaka och massvis med surr senare så är jag hemma i Flurkis igen och är faktiskt lite gladare.
 
 Såhär var vår bilfärd ungefär.
Tänk er att jag sitter med i lastbilen på filmen och Ida är han som kör. Lite den stilen var det.
 
 
 
 
 
 
Hejdå nu ska jag packa min väska för att imorgon bege mig till mormor och Olle i luleå.
Jag har längtat som en tok. När man kommer hem till dom känns det som att komma hem till
mamma och pappa nr 2. Så trevligt vi ska ha.
 
Godkväll / J