/ ALL PICS / MIXED /

GISSA VEM JAG TÄNKER PÅ

 
Vi sitter vid matbordet och jag säger ;
 
-Ska vi köra, Gissa vem jag tänker på - leken?
- Ah okej
-Jag börjar säger jag, vem tänker jag på?
-Är det en han eller en hon?
-Det är en han
-Lever han nu?
-Nej
-Är han känd?
-Jätte känd.
-Levde han i Sverige?
-Nej
I Europa?
-Ja
-Är det Hitler?
-Men jaa, ofta du kom på det redan.
 
Okej nu är det din tur säger jag.
 
-Okej, är det en hon eller han?
-Han
-Hm okej, lever han nu?
-Nej
-Levde han i Sverige?
-Nej.
-Europa?
-Nej
-Usa?
-Ja
-Jag vet, Abraham Lincoln!
-Nej
-Hepp, men, är han känd då?
-Ja, ALLA vet vem han är.
-Jaha okej Theodore Rooseveldt?
-Nej.
-Men va fan är det ens en president?
-Nej. Fast på sätt och vis men inte president.
-Eh gud nu vart det ännu svårare. Okej, ALLA vet vem det är och TYP en president och han är död.. 
Är det någon artist kanske?
-Nej
-Nähä, är det någon vice president?
-Nej
-Är det någon uppfinnare?
-Nej
-Levde han på 1900-talet?
-Nej.
-1800 då?
-Ja
-Var det en kung?
-På sätt och vis.
-Men vad i helvete. Är han på riktigt ens, han är inte teknad då?
-Men nej.
-Alltså nä vet du vad nu orkar jag inte mer VEM TÄNKER DU PÅ?!
-Men hallå, Sitting bull.
-Men vem i allsin dar är det?! Du sa att ALLA visste, ALLA! Hade svaret varit GUD hade ALLA vetat.
Dig går ju inte att spela med.
Man kan väl vara snäll att tänka på någon lätt typ, typ som Jesus eller jultomten
 
 
Sitting bull, hm pyttsan.. Men nu har jag googlat honom och det enda jag kan säga är, tack för att du fick mig att förlora hövding jävel
 
 
/J