/ MIXED /

Låt oss headbanga tillsammans

Till ett korsord såhär på Valborg..
 
Ingen fest ikväll alltså tänker ni? Jo, om fest räknas med två alkohol insupande personer tillsammans med ett kryss. Så jo, fet fest!
 

 
 
 
När det kommer till korsord så är vi (läs; jag och korsordet) i vanliga fall inte direkta jätte bästisar. Och när det kommer till jag och korsord efter ett eller fem glas vin är vi inte ens kompisar. Och, eftersom en duktig liten mängd vin slunkit in i min hjärnstam ikväll så blev jag akut tvungen att kalla till hjälp av en sann korsords nörd. (förtidspensionär)
 


Och tada! Jag klarade ut en stor trea! Ja alltså för er som inte förstår så menas det ett stort korsord med tre stjärnor/flugor/pluppar/solar osv osv. Jag talar alltså om en trea i svårighetsgrad. 
Min standard ligger vanligtvis på en etta. 
MEN
Med lite liiite liiiiite hjälp, på ca fem till tusen procent löste sig korsordet och jag funderar nu på om mensa vore något för mig ändå.
 
 
Återigen, trevlig valborg på er där ni nu befiunner er.
 
/J