/ MIXED /

KAN MAN HA FREDAGSMYS PÅ JOBBET? JA DET KAN MAN!

Jag fixar fredags frisyr på Emil. Ojoj vad han blev nöjd!




#1 / / Anonym:

Vad är det för stilig karl man ser där i bakgrunden i varselkläder? Det var en syn för gudarna må jag säga. Mvh Ann-Christin

Svar: Jadu Ann-Christin. Han kanske ser ut som en stilig karl, ja. Men han är både elak och snål så tyvärr är det nog inte så mycket att ha. Med vänlig hälsning, J
;)
Ingrid Josefin Maryleen Nökleby

#2 / / Anonym:

Säger du det!? Ja men det är ju lite spännande med såna där elaka bad-boys oxå så man kan få lite smisk på rumpan, hihi.. Och pengar har jag ju nog av efter min avlidne make, så jag kan gärna försörja den stygga gossen. Jag säger då det, Mmm Mmm :P

Svar: Haha. Henke, badboy? Det var roligt. Men han är till och med för snål för att ge smisk. Riktigt snål så Mitt tips. Hitta nån annan badboy ;)
Ingrid Josefin Maryleen Nökleby

#3 / / Anonym:

Tror du ljuger! Du däremot verkar va en riktig snålvarg

Svar: Jaja okej, ursäkta mig ann-christin. Jag vill absolut inte verka snål. Så vi kan säga såhär, är man nöjd med det lilla så är henke definitivt en kille att satsa på B-) Tycker absolut du ska åka och träffa honom i egen hög person. men jag kan inte garantera att du får smisk som sagt. Bästa tipset är väl att klä av sig naken rätt fort och hålla tummarna och hoppas på tur. goood luck ;)
Ingrid Josefin Maryleen Nökleby