/ MIXED /

Im Alive

Hej höpp. Vill bara kika in och säga att jag lever.
 
Idag har vi haft fullt upp igen. Även lillebror och min mor har varit här och hjälp till. Det har rivits, rensats, packats och kastats, mutats med smörgåsar och rabarbersaft, förstörts ryggar, hittats död mus under golv, marinerats kyckling och lekt "gissa vad jag tänker på" leken en triljard gånger.
 
Och ingen tid till en massa bloggande inte. Men det har varit sååååå skööönt att strunta i bloggen, om jag ska vara ärlig. Att inte tänka på uppdateringar eller klura ut nya inlägg. Att inte i varje situation se något bloggbart eller ideligen smattra med kameran. (Nog för att det alltid smattras lite men)  Men jag har så mycket att göra just nu och ska jag skriva ordentligt måste jag ha tid oc.....
 
Ooops. Nu blev jag visst avbruten i bloggandet.
 
Ni förstår jag sitter topless här vid ipaden (hallå det är faktiskt varmt i vårt hus) och det kröp just hit en liten marodör med dålig andedräkt och började dutta med sin blöta nos på min ena tutte (ursäkta men hur långt ner hänger mina bröst egentligen??). Jag får med andra ord avveckla det här inlägget och ta med herr blöt nos ut på en promenad (borde inte den där lilla marodören gått ut med sig själv som varit ute heeela långa dan kan man tycka?!)
 
För att ge er en annan bild i huvudet än den något nakna som jag just beskrev:
 
 
Dom har det bra dom där bak i bilen för chauffören kör så bra lalala
 
S bjöd på frulle på altanen imorse. Ja vad är man inte förtjänt av säg?
Det här är min lillebror
 
 
Sådär. Hajhaj /J