/ MIXED /

Det brutala överfallet på Rufs.


Hallå. 

Denna tisdag har spenderats ute i Holmsund med mina kompisar Terhi och Rebecca och våra söta små barn som alla är födda med några veckors mellanrum.

Här är dom, barnen.


Väl hemma möttes jag av en glad Hugo.
Däremot blev inte jag lika glad när jag blev varse att Hugo stulit Lykkes lilla gosedjur och nafsat lite på den lilla djurakroppen. Eller 'nafsat lite' är fel ordval. Jag kan säga att allt som återstår av vovven Rufs inför hans begravning nu är en liten örsnibb.
Stackars Rufs. Må han vila i frid.

Detta har faktiskt aldrig hänt. Att min väluppfostrade hund biter sönder något.
Jag tror att Hugo är lite avundsjuk på Lykke.
Men OM han bara visste hur mycket gott Lykkes ankomst egentligen gör honom i det långa loppet.
Man kan säga att Hugos chanser att lägga tassarna på något gott kommer öka med si så där 500% med Lykke i huset. Och ingen älskar mat mer än Hugo. När Lykke väl börjar äta på egen hand så kommer Hugo nog bli varse om att den där lilla människoflickan kan vara smart att hålla sig extremt nära, för hon kan minsann släppa ifrån sig en heeeel del godsaker överallt på golven i huset.


Så sluta ta ut din hämd på diverse försvarslösa gosedjur Hugo, OM du bara visste allt götta som väntar!