/ MIXED /

Jag bara undrar.

 
Hej och hå. Nu har mäklaren farit och han återkommer med en värdering imorgon. Men i dagarna tre kommer fler mäklare att komma hit så det blir verkligen en spännande vecka.
 
 
Iallafall. Nu så sitter jag och letar ett juldoftljus från Yankee candle då mitt håller på att ta slut.
Det jag har nu luktar fantastiskt juligt. Tänder jag på det så luktar det kanel och nejlika i hela huset.
 
Hittade en ny doft dom fått in och den hette Christmas glow. Den luktar följande.
Den krispiga doften av frostiga löv på snötäckta träd blandas med doften av sval luft och bärnsten.
 
Haha. Hur fan luktar snötäckta träd och sval luft? Jag bara undrar.
#1 / / Anonym:

Va spännande! Vi är också i vörderings/säljtänkar, vilka ska komma? Finns ju så många alternativ! (Bor också i Umeå-trakten)

Svar: Ja visst är det spännande! Ja de som ska komma i veckan är Mäklarhuset, Fastighetsbyrån och Svensk fastighetsförmedling. Jag valde dom utifrån att de sålt flest fastigheter i Flurkmark och därför känner till området sedan har dom lång erfarenhet. Men som sagt så finns det många att välja mellan så kontakta ett par st och känn efter vem som ger bäst förtroende och vilken som kan ge bäst deal förstås! Lycka till.
Ingrid Josefin Maryleen Nökleby