/ MIXED /

dag före nyår från början till slut.

 
 
 
Ville stiga upp som vanligt vid sju imorse för att komma iväg tidigt och nyårshandla.
Men vaknade 8:40. Försov mig..
Handlade med en mini som VÄGRADE sitta i vagnen. Hon skulle gå bredvid. Fick inre blödning i alla organ pga stress.
Åkte sedan vidare på Designbutiken med ett 2 veckor utgånget presentkort på 500 spänn. Trodde de skulle va schysst och att jag skulle kunna använda det ändå. Nix pix, det gick inte. 
Åkte sedan vidare på HM för att testa 3 st långklänningar till nyår. Fanns inte kvar.
Ställde mig sedan i provhytten utan kläder och tittade mig i spegeln. Det gjorde inte någonting bättre.
Köpte kläder på HM för hela mitt presentkort men var egentligen inte nöjd med nått.
Åkte förbi jobbet för att leta reda på två nycklar jag inte lämnat tillbaka, Hittade dom ingenstans. Alltså borttappade.
Åkte till sist hem för att betala räkningarna. Inser att jag är pank.
 
 
GOTT NYTT ÅR!