/ MIXED /

Påväg.

 
 
Jag har packat våra väskor i en veckas tid nu, skrivitc checklistor, checkat av, tvätttat massvis med maskiner, ställt ut soptunnan, diskat, städat huset kliniskt och allt man måste göra innan man åker iväg. Idag lämnade jag dessutom bort mini ett par timmar så jag fick gå igenom allt en gång till i lugn och ro, städa klart huset och slå in minis presenter som hon ska få imorgon då hon fyller ett år. 
Vet inte om man är alldeles för brydd i allting men det är verkligen inte bara att resa med ett barn. Det är mycket packning man har med utifall.
Utifall hon inte vill äta mat ute tar jag med massa barnmatsburkar.
Utifall hon skriker på planet så tar jag med hundra sorters kex som muta plus massa leksaker.
Utifall hon gör illa sig så tar jag med plåser och bandage.
Utifall hon får lock för öronen tar jag med näsdroppar.
Utifall någon skulle stjäla hennes mysfilt tar jag med en extra.
Utifall hon skulle tappa en napp så tar jag med 367 st till.
Utifall det finns mycket mygg tar jag med myggnät till barnvagnen.
 
Ja och så vidare, det är mycket utifall-packning som kanske inte ens kommer användas, Men man kan lixom inte chansa. Förhoppningsvis har jag lyckats få med mig allting.och förhoppningsvis kommer vi med planet friska och glada och redo för en härlig semester.
 
Jag kommer inte att blogga ihjäl mig under veckan, men givetvis kommer ni att höra ifrån mig någon gång per dag. Er lämnar jag aldrig i sticket.
 
So long!