/ MIXED /

Övernattning och barnfilm

Snart ska jag och Lykke åka och fika på mitt jobb och tacka av vår chef som ska sluta. Efter det åker vi mot Holmsund för att hämta upp Lykkes kusin John som ska sova hos oss inatt. Så det ska handlas godis och chips och ses på bra film ikväll och imorgon åker vi på Leos lekland och busar gärnet!

Kan säga att jag tycker det ska bli minst lika kul som John, för ÄÄÄÄÄÄNTLIGEN får jag se på min favvo barnfilm Matilda. Som John jag har bestämt att vi ska se ikväll.
Jag har tjatat på Sverre i 8 år att vi ska se den, men det har aldrig blivit av. Den torrbollen snackade någonting om att den var för barn och inte föll under kategori; bra film en lördag kväll. (Eeeh?) Har aldrig riktigt fattat vad han snackat om.
Men NU jävlar!


Typ såhär valde vi film;

Jag: Ååååh då kan vi se på Matilda, den är AS bra!
John: Ja eller nån annan film bara.
Jag: Ja eller så ser vi Matilda!
John: Ja eller vilken som helst.
Jag: Ja eller MATILDA! Då är det bestämt! Kul!