/ MIXED /

Seriöst. Jag har ett fan!

Brukar aldrig skriva längre blogg-inlägg från mobilen då det är så jävla jobbigt, pga feta fingrar som kommer åt tre bokstäver vid varje tryck. Så jag brukar skriva från datorn. MEN i och med att jag gjort de här jääääääävla (men übersnygga) naglarna så kan jag inte längre skriva från datorn heller. Så detta får bli från mobilen. 


Träffad en fin gammal vän på affären idag.
- Du men jag måste ju berätta! sa hon.
Det är så roligt  En kollega jag jobbar med brukar kolla dig på Instagram och tycker att du är så rolig. Och din bror Franfisk. Hon brukar titta vad ni skriver och skratta som bara den. 
Så jag berättade att du hade en blogg också. Och då blev hon så glad för den skulle hon kolla upp!

-Haha nä men va skoj. Vem är din kollega då undrade jag?

- Siv, 60 år.


Okej kan säga direkt att JAG har en ny idol. SIV. Diggar dig och din goda smak STENHÅRT!


Hej med er. Och hejdå Siv. (Hjärta dig)

#1 / / Anonym:

Haha 😂 vad kul!