/ MIXED /

Nyduschad i renbäddat.

Kring 21:00 snåret varje kväll kommer den.
 
BAAAM!
 
Kvällströttheten.
 
Den F.Ö.R.L.A.M.A.N.D.E kvällströttheten. 
 
Jag blir plötsligt så trött att jag inte orkar kliva ur tv-soffan. Allra minst orkar jag gå till badrummet för att tvätta fejjan och borsta tänderna. 
 
Ganska ofta tänker jag att jag kanske borde starta med kvällsrutinen en halvtimma tidigare för att på så vis slippa min trötthet och slippa utföra tandborstning under vapenhot av mig själv. 

Meeeen det gör jag aldrig såklart. 
Och idag kom kvällströttheten redan vid 18 snåret.
Vi låg där i soffan jag och mini och jag tänkte glatt när klockan blev 19:00 att -Nä nu jädrar går vi och lägger oss ! Men då kom jag på det; nä juste satan. Vi måste ju duscha.

Fort in i duschen som förövrigt ingen av oss gillar för att snabbt få hoppa i säng.

ÄNTLIGEN! 

..för att upptäcka i sovrummet att; Näää juste satan. Jag måste ju renbädda för jag kastade sängkläderna i tvätten imorse.

Det är precis sånna här hinder man inte vill ha när man är trött och vill lägga sig i sin sköna säng.

Men såhär i efterhand så är ju nyduschad kropp i renbäddade sängkläder min bästa! 
Känsla alltså.

Så nu ligger vi här. Den ena sover och den andra ska kolla dokumentär om the Black dahlia. 

Godnatt.