/ ALL PICS / MIXED /

IM YOUR LITTLE SCARLET

Shit igår var det kul. min plånbok är dock borttappad men. träffade fan på de flesta nära & kära i min omgivning på krogen så det var kul
men jag är ingen krogen människa känner jag. och nu skulle jag behövt en resorb. om vi bara haft bilarna hemma så hade jag åkt direkt & köpt men nu måste jag vänta tills någon vänlig själ vaknar och kan hämta mig så jag kan åka till holmsund och hämta min bil. åh jejj det här kommer ta hundra år, för det första, vem fan har lust till att komma hit? och varför vaknar jag alltid så tidigt? jag kommer måsta vänta i dö dagar. och jag är hungrig så in åt helvete men inget som går relativt fort att styra upp. fuck me outa here / J

#1 / / Sara:

Baywatch kropp!

#2 / / Anonym:

Mmmmmmm

Svar: Men sluuuuuta sa jag! :P
Ingrid Josefin Maryleen Nökleby