/ MIXED /

Inte ok att vakna. Eller jo nångång vill man det men absolut inte NU.

 
 
 
Idag är det ju som ni kanske vet helg. Och eftersom det är helg hade jag tänk stänga av mina vardags alarm och ta en hääääärlig sovmorgon tills mitt andra levande alarm (mini) väcker mig.

Vad händer?

Jo jag slog naturligtvis upp ögonen klockan 05.23 exakt och kunde absolut inte somna om. 

A meeen vad tusan då! Sov kroppen. SOV säger jag! Det är en befallning. Koooom igen somna om nu. Klockan är inte ens sex. Ner i djupsömnen igen, you can do it you can do it!

Men icke. Det är som att min kropp ställer in sig på extrem pigghet så fort den fattar att jag inte måste gå upp i ottan. Nästa helg när jag kan sova igen så måste jag se till att först glömma bort det för att på så vis lura min kropp att inte vakna olustigt tidigt tror jag.
 
 
Jahapp så vad händer nu då?
Hade mini varit vaken hade man automatiskt haft något att göra men hon sover som en stock, typiskt kidz att ba lata sig.
Får väl börja små städa lite då för idag kommer mina päron hit och dricker drinkar i solen och äter god middag plus sover över. Kommer säkert bli mycket trevligt.
 
Just nu ser dock inte vädret toppen ut. Hoppas det vänder för vi SKA sitta ute och dricka drinkar i solen! Det är bestämt sen länge!
 
 
 
 
Huj.