/ ALL PICS / MIXED /

Idag är det min dag.


-Jaha, sa jag frågande till Lykke imorse. Ska du inte säga grattis åtminstone?? Det är väl det minsta man kan begära när du inte köpt mig ett ynka litet paket ens.

Glattis, sa hon. Och det var det med det.
 

Snålt tilltaget. Och jag hoppas på en klar förbättring till nästa år...


Men men. Grattis mig själv på morsdag då. Jag Älskar verkligen att vara mamma. Och speciellt att få vara mamma till denna självständiga underbara lilla tjej. Vi har så otroligt roligt ihop jämt. Aldrig bråkar vi. Och aldrig får jag nog av att pussa och krama på henne och vara henne nära.
Vårat band är så tight att det är löjligt. 



Sen såklart vill jag hylla min egen mamma. Inte nog med att jag är den bästa mamman som bestigit moder jord så är ju faktiskt hon det med. 
Min mamma blev iaf firad ikväll med blomster och tårta. 

Jaja. Godnatt alla. Och puss till alla bra mammor där ute.


Jag och min mamma för ca 10 år sedan