/ MIXED /

Här regnar det ICKET spik. So to speak. Mjehehe

 
Klockan nio en fredagskväll tyckte jag att det passade ypperligt fint att spika upp alla mina tavlor, som för tillfället bara står och skräpar på golvet i mitt rum. 
Och vart passar inte bättre att hänga dom än i det tomma trapputrymmet säg!
 
 
 
 
 
 
Men det är bara ETT litet problem..  Jag har nämligen ett motto här i livet; Ha alltid and forever en hög med dyckertar i en låda nära dig. För you never know when you need to spik upp nått.
 
Och nu verkar det inte bättre än att jag har slut på dyckertar i min sak-låda..
Det är inte likt mig att inte fyllt på mitt lilla förråd, och det är inte okej.
 
Sååå... Om denna vägg nu ska upp måste jag traska ut till förrådet i en meter snö.
Kanske få upp förrådsdörren, kanske inte.
Och HOPPAS det finns några kvar i nån ask.
Annars jäääää....vlar.
 
 
Hej.