/ ALL PICS / MIXED /

RESULTAT

Svullnaden i läpparna har helt lagt sig nu. Jag är nöjd att resultatet ser helt naturligt ut och ingen skulle kunna tro att jag ens sprutat in någonting där och det var precis så jag ville ha det. Men som sagt måste jag dit inom 4 månader för att fylla på igen. För de första 3 gångerna med fillers måste vara med tätare mellanrum så läpparna får upp en bra och fyllig grund. Längtar faktiskt redan tills nästa gång :P det är nästan små farligt med sånt här, man vill alltid göra mer. Precis som när jag var inne i tatuerings svängen.. Hm, tur jag tog mig ur den i tid. Nu har jag gjort 2 plastik ingrepp. Och det lär ju bli fler innan jag kolar! Men men, Nu blir det tv time och lite Quizkampen där jag matchar mot Ida och Nisse.. Fast det är inte så mycket match då man vinner hela tiden ;) Förresten jag ska visa er bilder från samma dag jag gjorde läppförstoringen. Då skrattade jag iofs åt mig själv och min impulsivitet men samtidigt grät jag inombords över hur jag såg ut och hoppades verkligen att jag bara var Väldigt svullen! Bilder kommer i nästa inlägg. Här är en bild från idag.